Powered By Blogger

středa 24. října 2012

Senza Box říjen 2012

Dobré ráno všem,

dnes to bude hodně holčičí...

Včera mi poštou přišel říjnový Senza box. Co to je? Jsou to takové malé vánoce uprostřed roku. V zahraničí už to nějakou dobu běží, u nás je tahle služba zatím v plenkách, ale zaplať příroda alespoň za to. Pokud sledujete zahraniční lifestylové blogy, pravděpodobně jste již na nějakou mutaci narazili. V anglicky mluvících zemích se tato služba nazývá většinou Glossy box. No abych to zkrátila. Každý měsíc obdržíte poštou balíček a když jej otevřete - tradááá - najdete přibližně tohle:


Prostě krabičku plnou  překvapení a novinek ze světa kosmetiky. Většinou najdete několik vzorků a jedno či dvě plná balení největších kosmetických hitů. V anglické verzi se představuje kosmetika z různých částí světa, v naší mutaci najdete dražší značky a u Senza boxu biokosmetiku, což je samozřejmě sympatické. Tak tedy - co najdete v balíčku pro říjen?



  • Čtyři vzorky L'Occitane En Provence: Slaměnkový denní krém , Slaměnkový noční krém, Tělové mléko Verbena a parfém s vůní Pivoňka. Z toho mám radost, protože tohle je moje oblíbená značka přes vůně. Pozn.: pokud si v jejich prodejně zřídíte klubovou kartičku, v měsíci vašich narozenin máte možnost koupit si od nich libovolný výrobek s 50% slevou. V mém případě sleva 600 Kč minulý týden na toaletní vodu ;-) a to už není úplně k zahození...
  • V Bio sekci jsou tentokrát 3 věci: Vzorek mandlového pleťového krému od Weledy, Kajalová tužka na oči (pro mě černá) v životní velikosti a v bio kvalitě (vzhledem k tomu, že se používá na oči je fajn mít bio produkt), nakonec zajímavá věc - deodorant z minerální soli Deo krystal - jen sůl, žáná parfemace ani nic jiného. Vzhledem k tomu, že se chystám kojit, budu potřebovat větší průzkum pro případné použití.
  • Dále najdete plné balení slavné Dermacol make-up base. Modří už vědí a ostatní zjistí, že se jedná o fajn produkt Dermacolu. Používá ho hodně lidí a většinou ho chválí. Chtěla jsem si ho koupit, tak mi to ušetří cestu do drogérie.
  • Bonus - cestovní balení zubní pasty Elmex Protection - v porodnici jako když ho najdu
Celá tahle legrace mě stála cca 325,- Kč, protože jsem zvolila dobírku. Když platíte předem dostanete se na  pěkných asi 290,- Kč. 

V tuhle chvíli existuje ještě konkurenční Lady box - je menší a trochu levnější. Osobní zkušenost s ním nemám, Senza box mi přišel prostě lepší. 

Pro porovnání a bližší informace koukněte na: www.senzabox.cz nebo www.ladybox.cz, pokud máte chuť na britskou variantu (bohužel nejde zaslat do ČR) podívejte se na www.glossybox.co.uk

Přeji Vám hezký den.

Marie S.

Toto není sponzorovaný článek.



1 komentář:

  1. Tento balicek jsem i po objednani nedostala a firmu to moc nezajimalo . tak jsem poridila ladybox a naprosta spokojenost

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie