Powered By Blogger

středa 2. ledna 2013

PF 2013

Zdravím všechny!

S novým rokem si spousta z nás dává předsevzetí. Je tu také spousta lidí, kteří se od předsevzetí radikálně distancují. Já se jako vždy snažím udržet zlatou střední cestu. Asi nejčastější předsevzetí je  přestat kouřit. Tohohle zlozvyku jsem se naštěstí zbavila už před rokem, tak to si můžu odškrtnout. Uf! Druhé nejčastější je zhubnout. Co si budeme povídat, nejsem twiggy, nicméně jsem dva měsíce po porodu a kojící matka, takže o nějakém drastickém hubnutí nemůže být ani řeč. Co tedy s tím? Vzpomněla jsem si na knížku Tima Ferrisse 4 hour body http://www.fourhourworkweek.com/blog/category/the-4-hour-body/ , kde zmiňuje, že překvapivě velmi úspěšný trik pro hubnutí je fotit si do mobilu všechno, co sníte. Podprahově totiž omezíte ujídání, pamlskování a svačinkování, které je tedy opravdu zabijákem štíhlosti. Více v anglickém pořadu Secret Eaters, odkaz se pokusím dát sem: http://www.youtube.com/watch?v=k-96SbD_7n0
No a samozřejmě pohyb, pohyb! Vzhledem k tomu, že jsem po císaři a mám zákaz cvičení, zase to vezmu s rozumem a chtěla bych alespoň 1x týdně do bazénu na plavání a 2x týdně velký okruh s kočárkem po lesoparku (dle plánovače tras cca 5 km) - to ale záleží na počasí.
Tak držte palce :-)

A co vy? Dáváte si novoroční předsevzetí nebo jste proti? Nebo jste perfektní a všechno vám jde tak nějak samo :-)?

Přeji Vám hezký den.

Marie S.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie