Powered By Blogger

sobota 13. července 2013

What's in my purse/ diaper bag aneb co je v mojí kabelce

Pěknou sobotu všem...

Čas nám poněkud pokročil a od článku co je v mé tašce do porodnice (najdete ho tady) se dnes můžeme přesunout k mnou oblíbenému tématu co je v mojí kabelce. Ty z vás, které nemají děti asi dál číst nebudou. Kosmetiky tu moc nenajdete, jelikož s sebou nosím stabilně jen balzám na rty. Snažím se líčit tak, aby mi to vydrželo celý den a tak s sebou nemusím tahat nic navíc. Snad tedy potěším alespoň současné či nastávající maminky...

Tak tedy, naší Majdě je osm měsíců a obsah tašky by měl pokrýt všechny její denní potřeby. Na fotce chybí jen její láhev s vodou, kterou vozím většinou zvlášť. Jak vidíte, najdou se tady přebalovací potřeby - podložka na přebalení, plenky, vlhčené ubrousky a látkovou plenu. Někdy nosím i Bepanthen na opruzení, ale v 99% ho nepoužívám, protože to prostě není potřeba a proč zatěžovat mimino hned odmalička nějakou kosmetikou, že? Pak nosím balíček dezinfekčních ubrousků - značka Nuby - slouží k čištění dudlíků, hraček apod. jsou napuštěny nějakou záhadnou organickou přírodní látkou Citroganix, která hubí bakterie ;-) Koupila jsem je v obchodě pro mimina, v drogerii jsem na ně nenarazila. Pak nesmí chybět antibakteriální gel pro mě, krém na ruce a opalovací krém pro Majdu. Nosím s sebou taky pro jistotu pytlík s kojeneckým mlékem, ale to je opravdu jen pro případ nejvyšší nouze. Často využijeme také náhradní oblečení (jak vidíte vlevo) plus sluneční brýle a klobouček. No a jak koukám, chybí už jen moje doklady a peněženka a doklady pro prcka. Propisky a kapesníky se vždycky odněkud vynoří a hned se taky množí, potvory ;-)

Uf. A co nosíte s sebou pro prcka vy? Je něco, co mi tady chybí? Dějte vědět do komentářů a užívejte dovolené...

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie