Powered By Blogger

pátek 16. srpna 2013

Super Mom Tag

Ahoj všichni!

Dnes mám pro Vás pro pobavení jeden TAG, který je v tuhle chvíli hodně populární na YouTube - Super Mom Tag. Takže bez dlouhého otálení, jdeme hned na to:

1) Kolik máš dětí a v jakém věku?
1 dcera, 9 měsíců
2) Máš pocit, že máš všechno "hotovo" každý den? Úklid/prádlo/péče o sebe atd.
Určitě ne, záleží na denním nebo týdenním programu. Naštěstí mám hodného manžel, který mi hodně pomáhá.
3) Kdy si uděláš čas na sprchu? den/noc
Většinou večer před spaním, někdy využiju i chvilku přes den, kdy Majda spí
4) Nosíš make-up každý den?
Celý make-up ne, většinou používám alespoň korektor a řasenku, aby se mě lidi nelekali :-)
5) Upravuješ si vlasy každý den? Nebo to řešíš culíkem?
Až do dneška platil většinou ten culík, po dnešní návštěvě u kadeřnice culík nějakou dobu vynechám ;-)
6)Kdy si najdeš čas na vlasy a make-up, Když dětí spí nebo jsou vzhůru?
Když je vzhůru, většinou se kolem mě batolí a pozoruje mě.
7) Cvičíš? Kdy?
Snažím se cvičit pravidelně, jsou týdny, kdy je to slabší, pak zase týdny, kdy to jde dobře. Doma cvičím v noci a někdy navečer běhám, to hlídá manžel
8) Jaká je tvoje uklízecí rutina? Uklízíš každý den? 
Tak rutinu nemám, spíš body, co se prostě MUSÍ udělat a jinak je to spíš průběžný proces tu a tam.
9) Máš někdy mateřských povinností až na hlavu? 
Zatím mě to nijak neobtěžuje, baví mě to. Snad jen poslední dobou mi chybí spánek v noci, protože prďola začala špatně spát.
10) Jak často máš čas jen pro sebe a jak odpočíváš?
Určitě mám čas pro sebe při běhání, to je fajn, že člověk může vypnout. Jinak ani moc ne, ale to snad časem taky přijde.

Pokud se vám tenhle TAG líbí, budu jen ráda, když jej také uděláte u sebe na blogu a dáte i vědět. Jinak se mějte fajn a brzy ahoj...

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie