Powered By Blogger

neděle 13. října 2013

V říjnu slavíme

Zdravím všechny,

pomalu se připravujeme na Majdiny 1. narozeniny a tenhle víkend proběhla první z oslav. Ano, první a bude jich víc. Po dlouhé úvaze budeme nakonec slavit nadvakrát, protože tenhle měsíc nemá narozeniny jen Majda, ale i manžel a já. Oslavili jsme to tedy poprvé s přáteli a příští víkend budeme pokračovat s širší rodinou. Říjen bude asi celý nabitý nejen díky oslavám, ale jak se Majda blíží k prvnímu roku přibývá mi i práce a to jak pro firmu, tak na mém YouTube kanálu i tady na blogu. Navíc na podzim se mi také nejlíp fotí, jedno focení proběhlo minulý týden a mám přislíbeno, že se s vámi budu moct o jednu či dvě fotky podělit. Můžete se tedy těšit na nové příspěvky a berte tohle jako výzvu pro Vás - máte nějaký tip či přání, o čem byste si chtěli do budoucna u mě na blogu přečíst nebo vidět na videu? Těším se na Vaše tipy v komentářích a těším se brzy na shledanou...

M.



4 komentáře:

  1. Všechno nejlepší malé oslavenkyni. U nás se taky slavilo celý víkend - nejdřív s jedněmi rodiči a pak s druhými.
    http://hananadovolene.blogspot.cz/2013/10/prvni-narozeniny.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratulantů by bylo spousta a při jednom by vznikl chaos :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie