Powered By Blogger

neděle 8. prosince 2013

Zachyceno v síti...

Zdravím všechny,

druhá adventní neděle je tu. Včera jsme se s mámou odhodlaly a vydaly se na misi zn. vánoční dárky. Celodenní obrážení obchodů přineslo svoje ovoce. Co vám budu povídat, byly jsme v OC Chodov a na cestě k autu mě asi čtyřikrát zastavili místní pomocníci v nošení tašek, jestli mi je můžou odnést do auta :-)

Ale o tom jsem psát nechtěla. Ráda bych se s Vámi dnes podělila o pár tipů na zajímavé blogy, stránky a tak všelijak podobně. Co naplat, internet je obrovská džungle a lehce mi, stejně jako Vám, může něco uniknout. Navíc za dlouhých zimních večerů, tip na dobrý web člověk jako když najde, no ne?

Na prvním místě tady pro Vás mám stránky Z lesa. Teď už dvojnásobná máma Jana Kloučková Kudrnová se tu se všemi dělí o svoje postřehy z výchovy dětí na samotě u lesa, ale hlavně o své výtvarné počiny, které tvoří pro svojí malou dcerku a syna. Jestli hledáte inspiraci na výtvarné činnosti s dětmi, různé omalovánky a jiné vychytávky, všechno tu najdete. Janě za její blog patří velká medaile.

Z lesa
Pro nenáročné brouzdání a kochání se, ale i pro inspiraci na narozeninové oslavy a pro mě hlavně na rodinnou fotografii se podívejte sem, na stránky On to baby. Tenhle web je doslova naditý k prasknutí inspirací na vše výše zmíněné. Však se podívejte.

On to baby
A jestli už Vás unavilo brouzdání, mám pro Vás ještě jeden tip na YouTube kanál. Jmenuje se What's up, moms? a je to kanál tří amerických matek, které točí krátká videa na téma mateřství. Tedy točily. Jedna ze tří autorek totiž na konci listopadu zemřela na následky porodu. Je to strašné a bůhví, jak to s celým kanálem bude dál. Nicméně kdyby jenom jako uctění její památky, myslím, že si zaslouží, abych je sem zařadila. I když si odmyslíme celou tuhle hororovou informaci, jejich videa jsou prostě super. Profesionální, rychlá, milá a informativní. Tady máte jedno z nich:


Doufám, že se Vám moje krátká návštěva na síti líbila a že jste snad objevili něco nového... A co vy? Máte taky nějaký tip na skryté poklady internetu? Sem s nimi do komentářů. 

Nezapomeňte zapálit druhou svíčku a těším se brzy na shledanou...

M.

1 komentář:

  1. Maruško, děkuji za tip na nové stránky. Do "lesa" k Janě už jsem nakoukla a bylo to příjemné čtení. Tak jako na tvém blogu.
    Přeji hezký den, Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie