Powered By Blogger

pátek 18. dubna 2014

Prokrastinuju velikonoce

Už je to tak. Všude na blozích vajíčka, beránci a bůhví, co ještě... Je to krása a v ideálním světě mé lepší já už má naklizený byt, obarvená vajíčka a jarní úklid za sebou. Já se nejvíc těším na to, jak odjedeme na chatu bez elektřiny a bez vody, natrhám kopřivy a možná upeču velikonoční nádivku. Tak uvidíme, není to nějaká skrytá soutěž o nejlepší hospodyňku, že ne? 

fotka z loňských prázdnin - není velikonoční, ale beránek se počítá, ne?
Tak nebo tak - přeju Vám krásné volné dny, ať už vyznáváte jakékoli náboženství. Z jara máme radost všichni. 

Brzy se uvidíme, těší se 

M.

2 komentáře:

  1. Hihi :)) Já to taky nějak zvlášť neprožívám, uklidila jsem včera za půl hodiny a vajíčka jsem nebarvila barvou, ale pokreslila, což mě moc baví :) Hezké Velikonoce přeju, K*

    OdpovědětVymazat
  2. Taky hezké velikonoce :-) Nakonec jsem se vybičovala a upekla mazance...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie