Powered By Blogger

středa 13. srpna 2014

Bordel v bytě - šťastné dítě? aneb Kam pro inspiraci

Jak se blíží termín mého nástupu do práce, chytá mě trochu nervozita. Ono zorganizovat babičky, prcka, rodinu a hlavně sebe do věčně se měnícího rozvrhu dá zabrat. No a ve chvíli, kdy budu na plný úvazek v práci to asi bude ten správný zmatek. Přes týden budu muset všechnu domácí práci i zábavu smrsknout do doby mezi osmou a dvanáctou večer. Pro mého analytického manžela žádný problém, pro punkáče, jako jsem já, trošku challenge. Ač mi v práci ostré tempo a sledování mnoha proměnných vyhovuje, doma bych radši měla svůj klídek. A taky bych nerada, aby se náš rodinný život smrsknul na - pračka, myčka, postel a spát. Jenže jak do toho? takže www.google.com a jdeme na to:

1) I HEART ORGANIZING

zdroj

Tenhle web je plný tipů a nápadů, jak si vytvořit útulné hnízdečko v západním stylu. Má obrovskou návštěvnost a stojí za to si ho projít. Vždycky se hned nadchnu a jdu něco uklidit...

2) U NÁS NA KOPEČKU

Blog z českých luhů a hájů. Je to přesně ta venkovská idylka, o které jsem mluvila v jednom z videí, kdy jsem se rozplývala nad Marianne Venkov & Styl. Zvlášť kuchyně stojí za pozornost:

Zdroj

3) YouTube kanály:

SWEET AND SIMPLE HOME





Kanál, který je nový, ale má velký potenciál a paní má skvělé nápady. Video ukazuje, jak má zařízenou kancelář v kuchyni.

CLEAN MY SPACE




Na tomhle kanále najdete užitečná videa, jak uklidit a vyčistit téměř jakoukoli část u vás doma. Nahoře najdete třeba návod na to, jak uklidit ledničku. Otevřely se mi nové obzory ;-)


MY SO-CALLED HOME



No a když to všechno uklidíte, je na čase zdobit! Na tomhle kanále najdete spoustu videí o nákupech na blešáku, zdobení a vůbec bydlení. A to všechno "on a budget". Příjemná mladá paní.


Tak mi držte palce, ať mi při všem tom zkoumání vyjde čas i na samotnou akci a ať je v září u nás doma všechno "organized". Jinak update - Majdě se ve školce zatím líbí, zatím chodí sem tam na zkoušku.


M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář. Připojte se i do sítě přátel Google...
Marie